Spread the word!

Het delen van de berichten op dagelijksedialogen wordt erg gewaardeerd! Spread the word of dialogue.

maandag 12 mei 2014

Dag 132 -Wie goed doet, goed ontmoet en uitgstelde koffie

Soms komt er iets voorbij dat jouw ideeën over je blogbijdrage veranderen. Say no more. A domani!

Noem mij gerust naïef
ik zie het graag positief
vertrouwen is wat ik geef
verbinding is wat ik beleef

Noem mij gerust een beetje gek
ik zie het zeker niet als een gebrek
ik wil de wereld mooier maken
en anderen liefdevol raken

Noem mij gerust kwetsbaar
ik zie het als een open gebaar
ik wil wat me raakt graag delen
en zo zijn we ineens met velen

Noem mij gerust een optimist
ik zie mezelf ook als een idealist
waar ik in geloof is wat ik deel
de wereld als een prachtig geheel

Noem mij gerust wat jij wil
ik zie echt wel het verschil
ik luister naar de essentie
het draait om jouw intentie

Noem mij echt gerust wat jij wil
ik kies voor een positief verschil
en ik ken de wederkerigheid goed
wie goed doet, goed ontmoet.                Bron 4positiviteit

Lees ajb het artikel over UITGESTELDE KOFFIE, de ware ontmoeting zit in een klein hoekje of gebaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten